Каталог товарів

ЧаПи Bailong

  • Як придбати товар на вашому сайті?

    1. Я можу зробити замовлення по телефону?

    Звичайно. Наш менеджер допоможе вам оформити замовлення по телефону. Для цього Вам необхідно повідомити таку інформацію:

    1. Прізвище та Ім'я одержувача
    2. Номер телефону одержувача
    3. Артикул товару (вказаний поруч з фото товару)
    4. Номер відділення Нової пошти (доставка на склад), домашня адреса (доставка кур'єром)
    5. Спосіб оплати (Передоплата або оплата при отриманні)

    2. Я вирішив зробити замовлення в нічний час. Як це зробити?

    Замовлення на сайті оформляються 24/7. Їх обробка відбувається в робочий час (Пн-Сб з 10:00 до 17:00, Нд з 11:00 до 15:00)

    3. Я не зміг відповісти на дзвінок з інтернет-магазину. Що робити?

    Все просто. Зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті і поясніть ситуацію менеджеру. Або менеджер сам передзвонить вам пізніше.

    4. Моє замовлення не було відправлено. Чому?

    Ми відправляємо замовлення тільки після того, як зв'яжемося з клієнтом і Він підтвердить своє замовлення. Якщо ми не змогли додзвонитися клієнту, замовлення не відправляється.

    5. Я хочу внести зміни в Оформлене замовлення. Як це зробити?

    Наш оператор завжди передзвонює Вам для підтвердження замовлення. Ви можете внести будь-які зміни в замовлення в телефонному режимі.

    6. Я зробив замовлення, але мені не передзвонили через 10 хвилин. Чому?

    На обробку замовлень потрібен деякий час. Якщо замовлення було зроблено в неробочий час, то менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, але в робочий час. Якщо ви зробили замовлення і ніхто не передзвонив протягом 1-2 робочих днів, зв'яжіться з нам за телефонами, вказаними на сайті.

    7. Мені обіцяли надіслати SMS-повідомлення з номером накладної, але я його не отримав. Чому?

    Бувають такі випадки, що SMS-повідомлення не доходять одержувачам з технічних причин. Для того, що б отримати цей номер, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті, або через онлайн-чат.

  • Скільки у мене є часу на повернення товару?

    1. Скільки у мене є часу на повернення товару?

    Повернути товар, який користувачеві не підійшов з яких-небудь причин, можна протягом 14 днів, починаючи з моменту доставки виробу кур'єром або отримання посилки. Повернення товару здійснюється компанією Нова Пошта.

    2. Як я можу повернути товар?

    Для здійснення процедури повернення Вам необхідно:

    1. Переконатися, що Товар не має слідів використання і пошкоджень, Товар в повній комплектації (як на момент покупки), збережені всі споживчі властивості (Товар включається, всі функції працюють), збережена упаковка.
    2. Написати нам на пошту optom@bailong.kr.ua із зазначенням в темі листа " заявка на повернення», і повідомити номер замовлення, назву товару і причину повернення.
    3. Надійно запакувати і відправити Товар нам за даними, які надав менеджер магазину.

    ВАЖЛИВО: НЕ ВІДПРАВЛЯЙТЕ ПОСИЛКУ ПІСЛЯПЛАТОЮ!

    3. Коли я отримаю свої гроші за товар?

    Грошові кошти будуть повернуті протягом 7 днів з моменту отримання товару магазином.

    4. Я виявив шлюб. Мені повернуть гроші або поміняють товар?

    Звичайно! У таких випадках ми гарантуємо заміну товару або повернення грошей.

  • Скільки часу займає доставка товару по Україні?

    В середньому доставка товарів по территорії України складає 1-3 дня через Нова Пошта, або 3-5 днів через УкрПошта. 

  • Чи перевіряєте Ви ліхтарі перед відправкою?

    Всі ліхтарі проходять візуальний огляд, перевірку на заводські дефекти, на наявніть браку. Тому ми гарантуємо 100 відсоткову якість товару.

  • Чи є можливість придбати товар по безготівковому переказу?

    Так, авжеш така можливість є. Достатньо оформити замовлення через сайт чи по телефону у наших менеджерів.