ЧаПи Bailong
-
Як придбати товар на вашому сайті?
1. Я можу зробити замовлення по телефону?
Звичайно. Наш менеджер допоможе вам оформити замовлення по телефону. Для цього Вам необхідно повідомити таку інформацію:
- Прізвище та Ім'я одержувача
- Номер телефону одержувача
- Артикул товару (вказаний поруч з фото товару)
- Номер відділення Нової пошти (доставка на склад), домашня адреса (доставка кур'єром)
- Спосіб оплати (Передоплата або оплата при отриманні)
2. Я вирішив зробити замовлення в нічний час. Як це зробити?
Замовлення на сайті оформляються 24/7. Їх обробка відбувається в робочий час (Пн-Сб з 10:00 до 17:00, Нд з 11:00 до 15:00)
3. Я не зміг відповісти на дзвінок з інтернет-магазину. Що робити?
Все просто. Зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті і поясніть ситуацію менеджеру. Або менеджер сам передзвонить вам пізніше.
4. Моє замовлення не було відправлено. Чому?
Ми відправляємо замовлення тільки після того, як зв'яжемося з клієнтом і Він підтвердить своє замовлення. Якщо ми не змогли додзвонитися клієнту, замовлення не відправляється.
5. Я хочу внести зміни в Оформлене замовлення. Як це зробити?
Наш оператор завжди передзвонює Вам для підтвердження замовлення. Ви можете внести будь-які зміни в замовлення в телефонному режимі.
6. Я зробив замовлення, але мені не передзвонили через 10 хвилин. Чому?
На обробку замовлень потрібен деякий час. Якщо замовлення було зроблено в неробочий час, то менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, але в робочий час. Якщо ви зробили замовлення і ніхто не передзвонив протягом 1-2 робочих днів, зв'яжіться з нам за телефонами, вказаними на сайті.
7. Мені обіцяли надіслати SMS-повідомлення з номером накладної, але я його не отримав. Чому?
Бувають такі випадки, що SMS-повідомлення не доходять одержувачам з технічних причин. Для того, що б отримати цей номер, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті, або через онлайн-чат.
-
Скільки у мене є часу на повернення товару?
1. Скільки у мене є часу на повернення товару?
Повернути товар, який користувачеві не підійшов з яких-небудь причин, можна протягом 14 днів, починаючи з моменту доставки виробу кур'єром або отримання посилки. Повернення товару здійснюється компанією Нова Пошта.
2. Як я можу повернути товар?
Для здійснення процедури повернення Вам необхідно:
- Переконатися, що Товар не має слідів використання і пошкоджень, Товар в повній комплектації (як на момент покупки), збережені всі споживчі властивості (Товар включається, всі функції працюють), збережена упаковка.
- Написати нам на пошту optom@bailong.kr.ua із зазначенням в темі листа " заявка на повернення», і повідомити номер замовлення, назву товару і причину повернення.
- Надійно запакувати і відправити Товар нам за даними, які надав менеджер магазину.
ВАЖЛИВО: НЕ ВІДПРАВЛЯЙТЕ ПОСИЛКУ ПІСЛЯПЛАТОЮ!
3. Коли я отримаю свої гроші за товар?
Грошові кошти будуть повернуті протягом 7 днів з моменту отримання товару магазином.
4. Я виявив шлюб. Мені повернуть гроші або поміняють товар?
Звичайно! У таких випадках ми гарантуємо заміну товару або повернення грошей.
-
Скільки часу займає доставка товару по Україні?
В середньому доставка товарів по территорії України складає 1-3 дня через Нова Пошта, або 3-5 днів через УкрПошта.
-
Чи перевіряєте Ви ліхтарі перед відправкою?
Всі ліхтарі проходять візуальний огляд, перевірку на заводські дефекти, на наявніть браку. Тому ми гарантуємо 100 відсоткову якість товару.
-
Чи є можливість придбати товар по безготівковому переказу?
Так, авжеш така можливість є. Достатньо оформити замовлення через сайт чи по телефону у наших менеджерів.